|

Otrzymuj e-mailem oferty pracy podobne do:

Specjalista ds. Obsługi Klient...

 
 
 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem niemieckim

Kraków (małopolskie), Branża: specjalista ds. obsługi klienta

oferta pojawiła się: 6 dni temu

Numer referencyjny: BOK/NIEM/KR

Wymiar czasu pracy: Pełny etat

Ilość wakatów: 1

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie

Charakter pracy: Stacjonarna

Termin składania: 2017-04-21

Opis Firmy

Naszym Klientem jest firma z branży e-commerce, poszukująca ambitnych i zaangażowanych pracowników do Działu Obsługi Klienta.

Zakres Obowiązków

  • Klasyfikowanie zgłoszeń reklamacyjnych – w języku polskim oraz niemieckim.
  • Udzielanie Klientom niemieckojęzycznym informacji dotyczących zamówień.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego.
  • Mile widziany status studenta, gotowość do pracy w pełnym etacie.
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w biurze w centrum Krakowa - od poniedziałku do piątku.
  • Możliwość rozwoju i awansu do innych działów.
  • Wynagrodzenie adekwatne do wyników oraz osiąganych rezultatów: podstawa + premia
  • Dodatkowo: karta sportowa, imprezy integracyjne.

Podsumowanie Oferty

Naszym Klientem jest firma z branży e-commerce, poszukująca ambitnych i zaangażowanych pracowników do Działu Obsługi Klienta.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na cv@gdprofesja.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą Aplikuj na dole strony.

Copyright monsterpolska.pl - praca, oferty pracy, baza CV

APLIKUJĘ