|

Otrzymuj e-mailem oferty pracy podobne do:

Specjalista ds. obsługi klient...

 
 
 

Specjalista ds. obsługi klienta – j. polski

(Lokalizacja - Warszawa, Mokotów)


Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów polskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników sprzętu RTV/AGD/GSM lub telefoniczne i mailowe wsparcie klientów sieci elektromarketów oraz dosprzedaż towarów i usług.

Oczekiwania wobec kandydatów

Wykształcenie minimum średnie;
Umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną;
Umiejętność obsługi  systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy;
Znajomość technik sprzedaży będzie dodatkowym atutem;
Mile widziane zainteresowanie zagadnieniami technicznymi, doświadczenie związane ze sprzedażą lub w branży  CC.

Oferujemy

Pracę w międzynarodowej organizacji dla prestiżowej marki;
Szkolenia produktowe i sprzedażowe oraz z obsługi klienta;
Szansę na awans wewnętrzny i możliwość zdobycia doświadczenia;
Stabilne zatrudnienie w wymiarze części lub pełnego etatu;
Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty multisport);
Dofinansowanie relokacji;
Konkursy i spotkania integracyjne;
Comiesięczny słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników – owoce lub słodycze.

O nas

Dbanie o klientów jest czynnikiem, który zwiększa ich wydatki konsumenckie, dlatego też Sitel umacnia swoją pozycję światowego lidera w zleconych usługach obsługi klienta. Sitel, dzięki swojemu dwudziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu sześćdziesięciu trzech tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami w sposób zapewniający przewidywalny i mierzalny dochód z inwestycji w klienta, udoskonalając sprzedaż i zwiększając wydajność. Globalne rozwiązania Sitela obejmują pozyskiwanie i obsługę klienta, wsparcie techniczne, a także programy obsługi mediów społecznościowych. Usługi wsparcia prowadzone są w ponad 110 centrach w 23 krajach Ameryki Północnej i Południowej, w Europie, Afryce i w krajach Azji i Pacyfiku. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych marek globalnych w 40 językach. Sitel jest spółką zależną Grupy Acticall. Dowiedz się więcej: sitel.com

 

Zobacz dlaczego warto do nas dołączyć!

Prosimy aplikować wysyłając CV z załączoną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodniez Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7."

Copyright monsterpolska.pl - praca, oferty pracy, baza CV

APLIKUJĘ