|

Otrzymuj e-mailem oferty pracy podobne do:

Specjalista ds. obsługi klient...

 
 
 

Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki

(Lokalizacja - Warszawa, Mokotów)

Tylko u nas!

Znasz język niemiecki, ale nie czujesz się na siłach swobodnie prowadzić rozmowy z klientem niemieckojęzycznym? To nie jest dla nas przeszkoda! We współpracy z Instytutem Austriackim nauczymy Cię płynnego posługiwania się językiem. Po zakończeniu kursu będziesz gotowy do pracy w naszej firmie na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta z j.niemieckim.


Zakres obowiązków

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Mailowe wsparcie użytkowników największej na świecie witryny aukcyjnej on-line.

Oczekiwania wobec kandydatów

Wykształcenie minimum średnie;
Znajomość jęz. niemieckiego w mowie i piśmie min. na poziomie B1-B2;
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
Dyspozycyjność na szkolenia wstępne od pn.-pt. w godz. 8.00-16.00;
Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta.

Oferujemy

Bezpłatny 60 lub 120 godzinny kurs języka niemieckiego prowadzony przez lektorów z Instytutu Austriackiego w Warszawie


Pracę w międzynarodowej organizacji dla prestiżowej marki;
Szkolenia produktowe i sprzedażowe/z obsługi Klienta;
Szansę na awans wewnętrzny i możliwość zdobycia doświadczenia;
Stabilne zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu;
Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
Dofinansowanie relokacji;
Konkursy i spotkania integracyjne;
Comiesięczny słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników – owoce lub słodycze.

O nas

Dbanie o klientów jest czynnikiem, który zwiększa ich wydatki konsumenckie, dlatego też Sitel umacnia swoją pozycję światowego lidera w zleconych usługach obsługi klienta. Sitel, dzięki swojemu dwudziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu sześćdziesięciu trzech tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami w sposób zapewniający przewidywalny i mierzalny dochód z inwestycji w klienta, udoskonalając sprzedaż i zwiększając wydajność. Globalne rozwiązania Sitela obejmują pozyskiwanie i obsługę klienta, wsparcie techniczne, a także programy obsługi mediów społecznościowych. Usługi wsparcia prowadzone są w ponad 110 centrach w 23 krajach Ameryki Północnej i Południowej, w Europie, Afryce i w krajach Azji i Pacyfiku. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych marek globalnych w 40 językach. Sitel jest spółką zależną Grupy Acticall. Dowiedz się więcej: sitel.com

 

Zobacz dlaczego warto do nas dołączyć!

Prosimy aplikować wysyłając CV z załączoną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodniez Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7."

Copyright monsterpolska.pl - praca, oferty pracy, baza CV

APLIKUJĘ