|

Otrzymuj e-mailem oferty pracy podobne do:

Key Account Manager ds. sieci ...

Obserwuj firmęObserwujesz firmęZapisz na konciePrześlij znajomemuUdostępnijZgłoś ofertę
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Gdyni i Łodzi.

Dla naszego Klienta, firmy green-fieldowej z branży FMCG (produkty spożywcze) realizującej innowacyjne przedsięwzięcie produkcyjne w bliskich okolicach Poznania, poszukujemy samodzielnego, aktywnego lidera sprzedaży na stanowisko:

Key Account Manager

ds. sieci handlowych
województwo: wielkopolskie

Zatrudniona osoba będzie podlegać bezpośrednio Dyrektorowi Zarządzającemu i będzie odpowiadać za budowanie portfolio klientów, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów, negocjacje, aktywną sprzedaż i rozwój sprzedaży z sieciami handlowymi na terenie całej Polski.

Szukamy osoby gotowej zaangażować się w nowy projekt, szukającej nowych wyzwań sprzedażowych nie bojącej się sprzedawać i wykorzystywać w nowej pracy swoich dotychczasowych doświadczeń i zbudowanych relacji z klientami. 

Główne zadania:

  • nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami – sieci handlowe,
  • negocjowanie umów długoterminowych i warunków współpracy z Klientami,
  • poszukiwanie nowych odbiorców i aktywna sprzedaż,
  • realizacja założonych celów sprzedażowych,
  • analiza potencjału rynkowego i rozwój rynku poprzez sprzedaż,
  • udział w procesie tworzenia nowych produktów i koordynacja procesu wdrażania nowych indeksów do Klientów.

Wymagania:

  • kilkuletnie doświadczenie w branży FMCG (preferowane w produktach spożywczych) na podobnym stanowisku we współpracy z sieciami handlowymi na poziomie centrali,
  • doświadczenie w negocjacjach i we współpracy z kupcami sieciowymi,
  • doświadczenie w pozyskiwaniu nowych Klientów (sieci handlowe),
  • doświadczenie w rozwijaniu sprzedaży do sieci handlowych,
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • wykształcenie wyższe,
  • samodzielność, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
  • zdolności handlowe i negocjacyjne,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kat. B,        
  • gotowość do wyjazdów służbowych.

Nasz klient oferuje:

  • możliwość samodzielnej pracy w rozwijającej się organizacji,
  • realny wpływ na rozwój firmy i działu sprzedaży,
  • elastyczność w zakresie formy umowy oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet narzędzi niezbędnych do realizacji powierzonych zadań (samochód służbowy, laptop, telefon)

Jeśli jesteś zainteresowana/y powyższą ofertą kliknij Aplikuj. Jest to równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych i wprowadzeniem ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.), a także z przyjęciem do wiadomości, że przysługuje Ci prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.

Aplikuj

lub prześlij swoje CV na adres: mwa1652kam@hrk.pl

Skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Zapewniamy pełną dyskrecję.